Gelijkheidstraat 1 bus 00.01 | 8400 | Oostende | 059 70 37 00 | onthaal@wgcdehoek.be
Eetstafette
Eetstafette
Wijkgezondheidscentrum De Hoek werkt in de wijken Westerkwartier, Sint-Jan en Stene. Ons centrum streeft naar een universele dienstverlening voor iedereen, ongeacht status, nationaliteit of financiële situatie.
Belangrijk!. Indien je geen mutualiteit hebt dien je dit eerst in orde te brengen. Anders kunnen we je niet inschrijven.
Wij werken met forfaitair betalingssysteem dat betekent dat wij elke maand, per patiënt een vast bedrag ontvangen van de ziekenfonds.
Deze systeem zorgt ervoor dat huisartsconsultaties en verpleegkundige zorgen kosteloos zijn voor de patiënt.
Dit betekent ook dat je als patiënt telkens onze huisartsen en/of verpleegkundigen dient te raadplegen..
Wij werken met forfaitair betalingssysteem dat betekent dat wij elke maand, per patiënt een vast bedrag ontvangen van de ziekenfonds.
Deze systeem zorgt ervoor dat huisartsconsultaties en verpleegkundige zorgen kosteloos zijn voor de patiënt.
Dit betekent ook dat je als patiënt telkens onze huisartsen en/of verpleegkundigen dient te raadplegen..
Wij werken met forfaitair betalingssysteem dat betekent dat wij elke maand, per patiënt een vast bedrag ontvangen van de ziekenfonds.
Deze systeem zorgt ervoor dat huisartsconsultaties en verpleegkundige zorgen kosteloos zijn voor de patiënt.
Dit betekent ook dat je als patiënt telkens onze huisartsen en/of verpleegkundigen dient te raadplegen..
Wij werken met forfaitair betalingssysteem dat betekent dat wij elke maand, per patiënt een vast bedrag ontvangen van de ziekenfonds.
Deze systeem zorgt ervoor dat huisartsconsultaties en verpleegkundige zorgen kosteloos zijn voor de patiënt.
Dit betekent ook dat je als patiënt telkens onze huisartsen en/of verpleegkundigen dient te raadplegen..
Wenst u patiënt te worden? Controleer dan of u binnen ons werkingsgebied (groene zone) woont. Klik op het kaartje en geef bij het vergrootglas jouw adres in. Valt jouw adres in de groene zone, neem dan telefonisch contact met ons op, om jouw intake gesprek vast te leggen.
Breng voor de inschrijving twee klevertjes van de mutualiteit, je identiteitskaart en je medisch dossier (indien je die hebt) mee.
Tijdens je inschrijving onderteken je 3 exemplaren van je inschrijvingsbewijs. Je krijgt 1 exemplaar als bewijs mee naar huis.
Vervang deze tekst door informatie over jou en je bedrijf of voeg informatie toe die handig zal zijn voor je klanten.
Vervang deze tekst door informatie over jou en je bedrijf of voeg informatie toe die handig zal zijn voor je klanten.
Vervang deze tekst door informatie over jou en je bedrijf of voeg informatie toe die handig zal zijn voor je klanten.
Vervang deze tekst door informatie over jou en je bedrijf of voeg informatie toe die handig zal zijn voor je klanten.
+31 88 45646 60
+31 88 45646 60
+31 88 45646 60
+31 88 45646 60
Vervang deze tekst door informatie over jou en je bedrijf of voeg informatie toe die handig zal zijn voor je klanten.
Vervang deze tekst door informatie over jou en je bedrijf of voeg informatie toe die handig zal zijn voor je klanten.
Vervang deze tekst door informatie over jou en je bedrijf of voeg informatie toe die handig zal zijn voor je klanten.
Vervang deze tekst door informatie over jou en je bedrijf of voeg informatie toe die handig zal zijn voor je klanten.
+31 88 45646 60
+31 88 45646 60
+31 88 45646 60
+31 88 45646 60
Externe consultaties bij de wachtpost
Heb je dringende medische hulp nodig buiten onze werkuren (na 19u, op feestdagen of in het weekend)?
Dan kan je terecht bij de Wachtpost
(tel: 1733). Terugbetaling van je consultatie of huisbezoek van de wachtdienst gebeurt door ons.
Breng je getuigschrift van de wachtdienst daarom naar ons, samen met het rekeningnummer waarop wij het bedrag kunnen terugstorten.
Alle administratieve taken en vragen gebeuren bij voorkeur in de namiddag.
Consultaties bij artsen en verpleegkundigen
Let op! Eens ingeschreven, raadpleeg je enkel onze huisartsen (tenzij wachtdient). Dit geldt ook voor verpleegkundige zorgen. Heb je een verpleegnota ontvangen van het ziekenhuis/specialist? Neem contact op met het onthaal!
Verhuis je buiten de wijk of wil je veranderen van huisarts?
Vergeet niet om je uit te schrijven. Eens je uitschrijvingspapieren getekend zijn, start de uitschrijvingsprocedure.
Hoe verloopt de uitschrijvingsprocedure?
Stel dat je de uitschrijvingspapieren in de maand januari ondertekent. Dan ben je officieel uitgeschreven vanaf de maand februari. Dat betekent dat je tot en met 31 januari onze huisartsen moet raadplegen en vanaf 1 februari officieel uitgeschreven bent.
Je verhuist maar schrijft je niet uit
Indien je verhuist buiten ons werkingsgebied, dien je je uit te schrijven. Als je beslist om van huisarts te veranderen zonder ons te verwittigen, kan dat zeer nadelig zijn voor jou. In dat geval worden je raadplegingen buiten ons centrum niet terugbetaald door je ziekenfonds want je bent niet officieel uitgeschreven.